BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 2, 2010

Suaraku

Salam semua....

Arinie nak post something new....rasenyer xda cerita yang menarik nak dishare bersama-sama anda sekalian....arinie kelas pack dari pagi 8.30 pagi sampai la ke 4.30 petang...waduh...memang menguji kesabaran insan seperti ku....lagi-lagi...memandangkan kesihatan diri yang tak berapa nak sehat......memang lembik....bak kata kakak-kakaku....."Antibodi badan yang lemah"......i admit it....memang betul.....once kalau dahterkena sakit....especially....virus mukus....virus demam....memang nak payah baik...memang take time kalau orang puteh cakap.....

Ubat sume dah telan...dah macam coklat smarties...walaupun ubat xsedap....uwekkkk.....sekarang nie keadaan dah menjadi lebih parah...suaraku semakin xder...dah serak-serak basah la katakan....hehhehee...leh kalah kan penyanyi rock wanita malaysia.....rock....rock...rock...yeah...yeah....:) nampak gayanyer....tomorrow kenala bercakap menggunakan bahasa isyarat....hurmm....bagus gak tu....learn something new....xrugi gak.....

Hope...
Cepatlah suaraku yang comel nie kembali pulih....dah xlarat menanggung keadaan nie...tapi..ini  mungkin ujian dari Allah....nak lihat sejauh mana aku boleh bertahan....bersabar....:) Bila kenangkan keadaan yang tak berapa nak sehat nie...tetiba terasa homesick...nak jer balik rumah......kalau kat rumah...sah-sah...puan mama...akan masak bubur nasi ayam...hurm....yummmy...sedapnyer.....rindunyer dengan semua orang....rindu mamayah.....adik-beradik....dato' fitri....:)...tapi xtahu nak luahkan macam gane....juzt keep it deeply in my heart....miss everyone.....



2 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

testing1,2,3 ...kena banyak minum air suam kot?? in addition boleh jaga suara, cewahh..

IMA ROHAIDA said...

hahaa...kna minum air asam jawa...br leh jd rock...:)